Į pradžią  Struktūra  Kontaktai 
English       
   
 
      Laiškams      
 
     
 

Į skyriaus
pradžią

 

 

Konkursas Lietuvos dailės muziejaus Informacinių sistemų tarnybos vedėjo(-os) pareigoms eiti

 

Biudžetinė įstaiga Lietuvos dailės muziejus (Bokšto g. 5, Vilnius, kodas 190756087) skelbia konkursą muziejaus Informacinių sistemų tarnybos vedėjo(-os) pareigoms eiti.

Asmuo, einantis pareigas, kurioms skelbiamas konkursas, turės savarankiškai organizuoti, ir  koordinuoti Lietuvos dailės muziejaus Informacinių sistemų tarnybos darbą. Ši tarnyba  rūpinasi muziejaus informacinių technologijų (IT) ūkio priežiūra, aptarnavimu ir saugumo užtikrinimu, Rinkinių informacinės sistemos (RIS) ir Integralios rinkinių informacinės sistemos (IRIS) priežiūra ir administravimu, atlieka kompiuterinės technikos ir programinės įrangos poreikių analizę, rengia dokumentus muziejaus kompiuterinės technikos ir programinės įrangos viešiesiems pirkimams, bendradarbiauja su visais LDM padaliniais ir tarnybomis muziejaus IT infrastruktūros plėtojimo srityje.

Pretendentai turi atitikti šiuos kvalifikacinius reikalavimus: privalo turėti informatikos mokslo magistro laipsnį, ne mažesnę kaip penkių metų darbo patirtį informacinių sistemų, kompiuterių, kompiuterių tinklų priežiūros bei aptarnavimo srityse, organizacinio darbo  ir darbo su duomenų bazių valdymo sistemomis patirtį. Privalumas – turėti praktikos taikomųjų programų kūrimo srityje. Pretendentas taip pat turi būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos Valstybės informacinių išteklių valdymo įstatymu, Lietuvos Vyriausybės nutarimu „Dėl bendrųjų elektroninės informacijos saugos reikalavimų aprašo, Saugos dokumentų turinio gairių aprašo ir valstybės informacinių sistemų, registrų ir kitų informacinių sistemų klasifikavimo ir Elektroninės informacijos svarbos nustatymo gairių aprašo patvirtinimo“, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais valstybės informacinių sistemų kūrimo srityje, Lietuvos Respublikos muziejų įstatymu, Lietuvos informacinės visuomenės plėtros strategija, Valstybės informacinių sistemų kūrimo metodika, Tarptautinio muziejų komiteto (ICOM) rekomendacijomis, LDM statutu, gerai mokėti valstybinę kalbą ir užsienio kalbą (anglų).

Pretendentas privalo pateikti:

  • prašymą leisti dalyvauti konkurse – atsisiųsti pdf formatu;
  • asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą;
  • išsilavinimą patvirtinantį dokumentą ir šių dokumentų kopijas;
  • gyvenimo aprašymą (CV);
  • užpildytą pretendento anketą (galima užpildyti pateikiant dokumentus) – atsisiųsti pdf formatu;
  • motyvacinį laišką.

 

Dokumentai priimami: Pretendentas dokumentus gali pateikti asmeniškai arba juos atsiųsti registruotu laišku adresu Lietuvos dailės muziejus, Personalo skyriui, Bokšto g. 5, LT-01126 Vilnius. Registruotu paštu siunčiamų dokumentų kopijos privalo būti patvirtintos notaro. Apie registruotu paštu išsiųstus dokumentus prašome informuoti el. paštu personalas@ldm.lt.

Pretendentų dokumentai priimami 14 kalendorinių dienų nuo konkurso paskelbimo, t. y. iki 2015 m. birželio 26 d.

Pretendentų atrankos būdas – testas žodžiu.

Dėl išsamesnės informacijos apie skelbiamą konkursą galima kreiptis telefonu (8 ~ 5) 262 48 56
ir el. paštu personalas@ldm.lt

 

 
 
 
[Į pradžią] [Struktūra] [Kontaktai] [Informacija] [Pastatai] [Ekspozicijos]
[
Parodos] [Rinkiniai] [Projektai] [Gidams] [Edukacija] [Dailininkai]
[
Meno biblioteka, archyvas, fototeka] [Virtualios parodos] [Muziejaus bičiuliai]
[
Parduodami leidiniai] [Naudingos nuorodos] [Žiniasklaidai]
 

© Lietuvos dailės muziejus

Tinklalapis atnaujintas 2015.06.12